שימוש בממשק התמיכה ופתיחת קריאת שירות?
פתיחת קריאת שירות / Opening trouble ticket:
ע"מ להתחבר לממשק התמיכה יש להקיש את הדומיין:
http://www.199.co.il בדף זה יש להקיש את שם המשתמש והסיסמא אותן קיבלתם בעת פתיחת החבילה.
כיצד להשתמש בממשק התמיכה?
פתיחת פניה:
- יש ללחוץ על פתיחת קריאה חדשה ולכתוב נושא ואת תוכן הפניה.
- במידה והמייל שלכם נמצא במערכת התמיכה ניתן לשלוח מייל ישירות ל: [email protected] והוא ינותב אוטומטית למערכת הפניות.
צפיה בפניות קיימות:
- במרכז המסך ניתן לצפות בפניות קיימות.
- פניות אלו מתועדות לפי תאריכים, נושאים וסטאטוס.
- רשימת הסטאטוסים:
- חדש.
- בטיפול = ניתן לראות גם את שם המטפל ותיעוד הטיפול.
- ממתין לתגובת הלקוח = ע"מ להשלים את הטיפול אנו ממתינים לפרטים על הפניה.
- סגורה = בשלב זה הפניה טופלה.
- ע"י שליחת מייל נוסף בקשר לפניה זו הלקוח יכול לפתוח את הפניה מחדש.